вторник, 26 март 2013 г.

Мечтателник

Искам Ти да ми се случиш!
Напук на всички невъзможности!
Въпреки животът да ни учи
на закони, следствия и сложности..

Искам само теб! Действителна!
Да чувам всеки трепет на гласа ти!
Нали напразно не градим мечтите си,
сънувайки стотици пъти?

Нали животът от любов е проектиран?
Смисълът е във безмерното обичане!
Понякога единствено във тебе се намирам,
изгубен във безкрайното си тичане..

Понякога мечтите са последното спасение,
преди да съм пропаднал в пропастта.
Долиташ със криле от друго измерение,
за да ме вдигнеш, безвъзмездно, на крака.

Да ми дариш усмивка, лъч и капка обич!
Да ме целунеш с лъч от светлина!
Мимолетно, колкото да мога
отново да започна да вървя..

Трудно е понякога да си мечтателник -
побираш целия си свят в сърцето!
А животът ти минава несъзнателно,
живеейки на другите планети..

26.03.2013


Няма коментари:

Публикуване на коментар